Festival WiSH Outdoor Nederland bundelt krachten met Event Warehouse en One of the Guys

De evenementenbranche heeft het dit jaar bijzonder zwaar door het coronavirus. Maar deze periode biedt ook ruimte voor nieuwe ideeën. Dat er juist in moeilijke tijden mooie initiatieven ontstaan, blijkt wel uit het goede nieuws dat Bromios Event Crafters -de organisator van festival WiSH Outdoor Nederland- zijn krachten gaat bundelen met de evenementenorganisaties Event Warehouse (bekend van onder meer Paaspop en WE ARE ELECTRIC) en One of the Guys (bekend van o.a. Paperclip). De drie bedrijven gaan hun kennis en ervaring in de toekomst aanwenden voor de organisatie van WiSH Outdoor Nederland; één van de mooiste en succesvolste festivals van Nederland.

Drie Brabantse partijen

De drie Brabantse partijen kennen elkaar door en door en hebben de afgelopen jaren een uitstekende relatie opgebouwd. Behalve dat ze bijvoorbeeld meermaals brainstormden over de organisatie van nieuwe gezamenlijke evenementen (waaruit het succesvolle hardstyle evenement Ace of Spades ontstond), verzorgde Bromios ook boekingen voor Paaspop.

Top level events

De drie bedrijven hebben een interne cultuur waarbij ambitie, passie, creativiteit, perfectie en vooral plezier in het werk essentieel zijn. Gedreven door eenzelfde ethische evenementen-DNA hebben ze zich tot doel gesteld om top level events te creëren die ervoor zorgen dat bezoekers nog weken na afloop met een grote glimlach op hun gezicht lopen. Daarnaast hanteren Bromios, Event Warehouse en One of the Guys dezelfde normen en waarden met betrekking tot het organiseren van evenementen.

Nieuwe samenwerking

Peter Sanders en Joop Soree, directie van Event Warehouse: “We zijn zeer trots en opgetogen over de nieuwe samenwerking met deze talentvolle organisatie die al vele jaren een prachtig evenement uit de klei knalt! We zijn ervan overtuigd dat we door deze samenwerking WiSH Outdoor nóg beter en gaver kunnen maken. Wij hebben er ontzettend veel zin in!”

Win-win situatie

Tim Klomp Bueters, directeur van Bromios Event Crafters: “We waren heel snel rond. De te behalen synergievoordelen, de nieuwe en frisse energie die de samenwerking creëert en de gigantische kennis en ervaring die binnen beide organisaties aanwezig zijn, zorgden er voor dat we niet lang na hoefden te denken over deze mooie stap. De samenwerking en de kracht en de historie van het merk WiSH Outdoor zorgen voor een win-win situatie, en voor een enorm vertrouwen bij alle partijen om van WiSH Outdoor ook in de toekomst een groot succes te maken.”

Het driedaagse festival, dat net als Paaspop bij de best gedecoreerde festivals van Nederland hoort, zal in Beek en Donk gevestigd blijven.

Website & Social Media

Volg de website en social media (Instagram, Facebook) van WiSH Outdoor voor alle gedetailleerde festivalinfo:

Website: https://www.wishoutdoor.com/nl/home/

Facebook: https://www.facebook.com/WishOutdoor/

Instagram: https://www.instagram.com/wishoutdoor/?hl=nl

Linda