Grand Audition MKII – 24-kanaals schakelsysteem van Palmer nu beschikbaar

Palmer presenteert de Grand Audition MKII, een modern 19-inch luidsprekersysteem op twee rekeenheden voor gemakkelijke luidsprekerrouting in showrooms, verkoopvloeren, multiroom-toepassingen en vele andere scenario’s. Dankzij 16 mono of acht stereo-uitgangen en acht parallelle subwoofers uitgangen maakt de Grand Audition MKII hoogwaardige, geruisloze schakeling van topparts en subwoofers mogelijk, inclusief individuele niveauregelaars voor nauwkeurige vergelijkingen.

Extra bedieningsopties

Kanaalselectie en volumeregeling kunnen afzonderlijk of als stereopaar worden bediend – rechtstreeks vanaf het voorpaneel of via een browsergebaseerde webinterface, die extra bedieningsopties biedt. De laatste optie biedt extra controle over de Grand Audition MKII met een tablet of laptop. Meerdere modusselectie maakt het mogelijk om meerdere aangesloten luidsprekers tegelijk te selecteren en luidsprekerkanalen kunnen worden gedefinieerd en individueel benoemd voor vaste of terugkerende opstellingen. De outputcombinaties van de Grand Audition MKII kunnen vrij worden geconfigureerd, wat betekent dat hij ook geschikt is als controlecentrum voor metingen en laboratoriumgebruik. Op conferenties kan, indien nodig, een signaalbron worden geleverd aan maximaal 24 hoofdtelefoonversterkers door de Grand Audition.

Perfecte bronmateriaal

Met de twee gebalanceerde XLR-ingangen en de ingebouwde USB-mediaspeler kunnen gebruikers de afspeelpaden gebruiken om altijd het perfecte bronmateriaal klaar te hebben voor vergelijkingen en presentaties. De keuze varieert van mixers, cd-spelers of een digitaal audiowerkstation (DAW) via een USB-opslagapparaat waarop referentietitels kunnen worden geraadpleegd in WAV-, AIF-, FLAC-, MP3- en OGG-gegevensindelingen.

De Palmer Grand Audition MKII is nu te koop.

Meer informatie:

palmer-germany.com/GAMKII

palmer-germany.com

adamhall.com

blog.adamhall.com

event.tech

#Palmer #BeTrueToYourSound #GrandAudition #ProAudio #EventTech #ExperienceEventtech

Linda