PPDS werkt samen met marktleiders voor de creatie van de PPDS Intelligent Signage Solution for Retail

PPDS werkt samen met marktleiders voor de creatie van de PPDS Intelligent Signage Solution for Retail

PPDS, de exclusieve wereldwijde leverancier van professionele displays en oplossingen van Philips, is verheugd een nieuwe samenwerking aan te kondigen met toonaangevende hardware- en computer vision-softwareleveranciers Intel, Advantech en Navori Labs, voor de creatie van de PPDS Intelligent Signage Solution for Retail. Op deze manier kan PPDS een gebundelde, vertrouwde en bewezen oplossing bieden aan systeemintegrators en retailers voor eenvoudige installatie en ongecompliceerde integratie in winkels.

Total Solutions-strategie

Voortzetting van de Total Solutions-strategie van PPDS – en zijn voortdurende inspanningen om de retailmarkt te ondersteunen door middel van eersteklas innovaties – is de PPDS Intelligent Signage Solution for Retail een revolutionaire AI-aangedreven digital signage-oplossing die Philips digital signage combineert met intelligente contextbewuste software en cameratechnologieën. Het leveren van ongeëvenaarde gegevensgestuurde inzichten aan winkelketens voor verbeterde, meer gerichte klantervaringen, wat resulteert in een hoger rendement op de investering.

Omnichannel-strategie

Ontworpen om de omnichannel-strategie van de klant naar een hoger niveau te tillen en een ervaring te creëren die online niet haalbaar is, stelt de oplossing retailers in staat slimmere, beter geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen, met behulp van geavanceerde analyses op basis van de activiteiten van de winkel gedurende de dag, week, maand of zelfs jaar.

Kunstmatige intelligentie / Personal shopper

Compatibel met PPDS’s Philips P-Line* 24/7 digital signage-assortiment voor binnenomgevingen (42″-55″), en verbonden met de keuze van de winkel voor ethernet of wifi aan boord, maakt de oplossing gebruik van Advantech’s krachtige geïntegreerde DS-200 SDM-L Smart Display Module computerplatform, aangedreven door Intel vPro-technologie die kan worden gebruikt om het apparaat op afstand te beheren. Deze worden samengebracht met het bekroonde Aquaji slimme AI-computer vision-gestuurde softwareplatform voor marketinganalyse en QL CMS-software die wordt gebruikt om de weergave-inhoud te beheren, beide van Navori Labs.

‘Navori Aquaji’-software

De plug-and-play ‘Navori Aquaji’-software is beschikbaar als een cloudgebaseerde oplossing (SaaS) of als een on-premises versie die wordt gehost op uw eigen hardware en analyseert videofeeds van embedded of IP-gebaseerde camera’s die strategisch in de winkel zijn geplaatst. Deze produceren anonieme marketinggegevens en vergelijkbare statistieken op basis van voetgangersverkeer en fysieke kenmerken* van mensen (tot 98 procent nauwkeurigheid) – inclusief geslacht – die worden geleverd op een intuïtief en volledig uitgerust dashboard dat op elke computer kan worden beoordeeld.

De informatie kan worden gebruikt om unieke, op maat gemaakte, gerichte inhoud en marketing te leveren om de verkoop te stimuleren. Als alternatief kan inhoud eenvoudig worden gemaakt en gepland op basis van de gegevensanalyse, zoals in tijden waarin een specifieke demografie of groep, bijv. sportfans zijn historisch gezien vaker voor. De oplossing is AVG-vriendelijk, 100 procent anoniem en voert geen gezichtsherkenning uit. Er worden nooit afbeeldingen of video’s op het systeem opgeslagen.

Voordelen van de PPDS Intelligent Signage-oplossing

Andere voordelen van de PPDS Intelligent Signage-oplossing voor de detailhandel zijn:

• Ken uw klanten: meet het aantal bezoekers, exclusief personeel en classificeer elke gast op basis van hun kenmerken (geslacht en leeftijdscategorie).

• Tijd in de winkel en wachttijd: Bepaal de tijd die in de rij is doorgebracht en de tijd die is besteed voordat u service krijgt. Deze gegevens worden gebruikt voor wachtrij-optimalisatie.

• Aandachtsspanne: bereken het gezichtsveld van elke shopper in relatie tot een bewaakt gebied of digital signage-scherm voor beoordeling van het publiek en analyse van prestaties.

• Proactief: anticipeer op voetverkeer en vraag op basis van vergelijkbare gegevens in de loop van de tijd.

• Personeel waar en wanneer u ze nodig heeft: Optimaliseer de personeelsbezetting om aan de vraag tijdens piekuren te voldoen.

• Winkelontwerp: beheer de indeling van de schappen om een ​​vlotte doorstroming naar de juiste marktplaats en het juiste product te garanderen.

Directe resultaten

Het beproefde Navori Aquaji-platform heeft een indrukwekkend succesrecord voor retailers, waarbij één winkel een stijging van 42 procent in de impulsverkoop van producten meldt, dankzij een getriggerde gerichte promotie-aanbieding voor klanten. Een andere detailhandelaar rapporteerde een stijging van 26 procent in het bezoekersaantal dankzij de aanwezigheid van displays in de winkel, met behulp van gerichte marketing, terwijl een warenhuis de klanttevredenheid verbeterde en de wachttijd in het weekend met 35 procent verminderde door extra ambulante kassamedewerkers.

Chris Colpaert, General Manager bij PPDS, merkte op: “Er is nooit een belangrijker moment geweest voor retailers om klanten terug naar de winkelstraat te trekken en elke verkoopkans te grijpen. Elke winkel is anders en elke klant is anders, dus de marketing die voor de ene persoon werkt, is misschien niet voor de andere. Houd rekening met leeftijd en geslacht, en je vervreemdt vrijwel zeker een hoog percentage van de mensen die een winkel binnenkomen. Met onze geavanceerde Philips digital signage en onze toonaangevende partnerschappen met Intel, Advantech en Navori Labs, verkleinen we de kans op mislukking en vergroten we de verkoopkansen voor retailers, terwijl we de ervaring voor klanten slimmer en meer op maat maken.”

Hij vervolgt: “Deze oplossing zal retailers de tools bieden om de reis en ervaring van hun klanten te verbeteren door de data te analyseren en de juiste content te implementeren bij de juiste persoon op het juiste moment en op de juiste plaats. Dit is een game-changer voor de detailhandel, of je nu een kleine winkel op de hoek of een internationale retailer bent.”

Revolutie voor retailers

Tim de Ruiter, International Business Manager, PPDS, concludeert: “Deze oplossing is een revolutie voor retailers, die hen in staat stelt content met vertrouwen te beheren, in de wetenschap dat deze op tijd, op schema en nauwkeurig is. Door het geslacht en leeftijdsframe te selecteren, kan de winkelier er zeker van zijn dat slechts één groep een specifieke promotie te zien krijgt. Door onze eindklanten in de detailhandel te helpen hun werk zo zorgeloos mogelijk te maken, kunnen onze systeemintegrators hun eigen service onderscheiden. Het is dus een echte bonus om hen te helpen bijhouden of inhoud aandacht krijgt en deze binnen het tijdsbestek van de promotie aan te passen om deze aantrekkelijker te maken. De data helpt hen om de juiste beslissingen te nemen en ze kunnen duidelijk de impact van hun beslissingen zien met de resultaten. Het is een deugdzame lus.”

Lees voortgang

Delen met anderen