PPDS wordt marktleider in Scandinavië met recordverkoop van professionele Philips-tv’s

PPDS wordt marktleider in Scandinavië met recordverkoop van professionele Philips-tv’s

PPDS, de exclusieve wereldwijde leverancier van Philips professionele tv- en digital signage-oplossingen, is voor het eerst uitgeroepen tot marktleider in Scandinavië, als gevolg van aanhoudende groei en recordomzet in de regio.

Volgens de laatste officiële branchecijfers van het gerespecteerde onderzoeksbureau DMR AS, heeft PPDS zijn marktaandeel zien overtreffen dat van zijn naaste (en langer dienende) concurrenten, met een indrukwekkende 36% aan het einde van het eerste kwartaal.

De cijfers, die betrekking hebben op de verkoop in Denemarken, Finland, Noorwegen en Zweden, dekken een reeks productcategorieën binnen de commerciële tv-markt, waaronder 4K UHD, FHD en HD. Uit de cijfers blijkt dat het marktaandeel van PPDS in deze periode bijna vier keer zo groot was als dat van Sony en bijna het dubbele van dat van Samsung.

Het beste moet nog komen

Bevestiging van de Scandinavische status van PPDS komt nadat de fabrikant de verkoop van zijn veelgeprezen, toekomstbestendige Philips MediaSuite pro Android hospitality-tv’s onlangs de 110.000 overschreed, sinds de eerste verkoop in 2019. De aantallen in 2020 bleven, ondanks de uitdagingen, aanzienlijk stijgen, met hotels in heel Europa die de kwaliteit en voordelen op lange termijn erkennen – zowel voor ROI, duurzaamheid en gastervaring – van het assortiment.

Mikael da Fonseca, sales director, Nordics and Baltics bij PPDS, merkte op: “Dit cijfer getuigt van het harde werk dat in ons team is geïnvesteerd tijdens een uitdagende periode. Onze producten zijn ontworpen om verandering en uitzonderlijke waarde voor onze klanten te brengen, of het nu gaat om een ​​professionele tv in een hotelkamer, of een interactief scherm in een universitaire collegezaal. We zijn ongelooflijk trots op wat we tot nu toe hebben bereikt, maar we zijn niet van plan om zelfgenoegzaam te worden. Het beste moet nog komen.”

De lat hoger leggen

Philips MediaSuite, dat nu de favoriete keuze is van duizenden hotels in heel Europa, wordt alom geprezen voor het ‘de lat hoger leggen’ voor hospitality-tv’s, met een aantal ‘wereldprimeur’-functies en voordelen. Deze omvatten volledig beheer en personalisatie op afstand, Chromecast built-in™ voor naadloze contentstreaming vanaf een persoonlijk apparaat, duizenden apps (waaronder YouTube, Spotify, weer, nieuws), uitgebreide tv-, radio- en premium entertainmentkeuze en -mogelijkheden, waaronder Netflix ready-streaming functionaliteit, spraakbesturing en vele andere.

Deze hospitality-tv’s van Philips zijn gebouwd op een Android TVTM-besturingssysteem en dragen ook de unieke ‘Extended Lifetime’-belofte van PPDS, waardoor alle Philips MediaSuites, of ze nu vandaag, vorige week of zelfs vorig jaar zijn gekocht, een consistente ervaring kunnen bieden en gelijke tred kunnen houden met de verwachtingen van gasten, inclusief hoe ze content het liefst zouden consumeren – via casting, streaming of traditionele lineaire weergave.

De verkoop van het Ultra HD (4K) B-Line-assortiment van PPDS, gelanceerd in 2020, blijft ook sterk, met name in de voedingsmiddelen- en drankenindustrie in Scandinavië. Bezoek de website voor meer informatie over PPDS of neem contact op met uw lokale PPDS-verkoopmanager.

Lees voortgang

Delen met anderen