Robe keert terug als hoofdsponsor op PLASA 2021

Robe, fabrikant van bewegende en ledverlichting, genoot van de energie en het enthousiasme van professionals uit de industrie die persoonlijk opnieuw contact maakten op de PLASA-handelsexpo 2021 in London Olympia. Het eerste Britse evenement op het gebied van entertainmenttechnologie ‘na’ de pandemie. Dit jaar vond PLASA plaats in samenwerking met de ABTT (Association of British Theatre Technicians).

Robe maakte van de gelegenheid gebruik om een ​​reeks innovatieve, recent gelanceerde producten te presenteren, en keerde ook terug als hoofdsponsor zoals in voorgaande jaren. Dit onderstreepte het vertrouwen van het merk in de Britse markt die vooruitgaat en in het algemeen toeneemt, en in PLASA als een strategisch convergentiepunt voor belangrijke spelers.

De opvallende en stijlvolle Robe-stand had een hoge visuele impact en weerspiegelde de sfeer van het moment. Een grote ontmoetingsruimte aan de voorkant en een aanzienlijke demoruimte ‘achteraan’ bleken een gestroomlijnde hub voor vergaderingen, netwerken en diepgaande productgerelateerde discussies en demonstraties.

T11 Profile-armatuur

Een tijdgecodeerde lichtshow met de nieuwste producten was gebaseerd op een mixtape van epische West End-productienummers. Er was veel nadruk op de previewed T11 Profile-armatuur en de onlangs gelanceerde T2 Profile- en Fresnel-armaturen, allemaal geoptimaliseerd en verfijnd voor de eisen van theater- en prestatietoepassingen, inclusief stille werking en uitstekende kleurmenging.

De T11 maakte meteen indruk en wekte intriges en opwinding op, aangezien het een previewproduct. T11 zal een waardevolle aanvulling zijn op Robe’s groeiende theatrale LED-reeksen.

CUETE-bewegend licht

Andere producten die veel belangstelling trokken, waren het nieuwe CUETE-bewegend licht, een fantastisch, zeer betaalbaar bewegend licht op instapniveau, perfect voor clubs, bars en evenementenbedrijven met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en ROI.

ProMotion

De ProMotion – bewegende hoofdeffecten en videoprojector – was een ander nieuw product dat aandacht kreeg, compleet met digitale gobo’s, grafische effecten, enz., perfect voor de detailhandel en elk scenario voor live-evenementen waarvoor aangepaste of speciale beelden nodig zijn.

Producten zoals FORTE en ESPRITE benadrukten Robe’s unieke en gepatenteerde TRANSFERABLE ENGINETM (TE) LED-technologie, een enorm flexibel concept dat de mogelijkheid biedt om verschillende en uitwisselbare LED-engines in dezelfde armatuur hardware, die snel kan worden gewijzigd in 5 tot 7 minuten. TE brengt nog meer positieve waarde aan alle gebieden van professionele en entertainmentverlichting, van verhuurbedrijven tot installateurs.

Beide ruimtes van de Robe-stand plus het gedeelte van het architectuurmerk Anolis waren de hele drie dagen constant bezig met kwaliteitsbezoekers. Een gevarieerde dwarsdoorsnede schommelde naar de stand om de producten te zien en persoonlijk hallo te zeggen na maanden van lockdowns.

Theresa Gibson, hoofd marketing bij Robe UK: “De toewijding van Robe aan de show als hoofdsponsor werd geëvenaard door PLASA’s levering van een geweldig evenement dat hielp bij het verenigen van de industrie onder één dak in uitdagende omstandigheden.”

Foto: Louise Stickland.

Linda